Tanya Bulanova -
Obratniy Bilet (Returbiljett). Här fortsätter damens eviga plågor och omvärldens svek. Mycket låtar går i marschtakt eller 4/4 takt eller vad det heter; 1- 2 - 3 - 4. Bra musik att dansa till, man behöver bara stå och omväxlande lägga tyngden på det ena och det andra benet.
fast jag tycker det finns mycket mer i den här musiken eftersom Tanja (ska man skriva Tanja eller Tanya. Tanja/Tanya är ett smeknamn, inget riktigt namn. Hon heter Tatyana/Tatjana) levererar romaner, inget snälla-snälla-joller eller heroes-skit. Det här är mustiga låtar.
Återanvänder inlägg: Bulanova är avklarad!!!
Tanya Bulanova -
Letniy Sad (Sommarträdgården). Jag vill minnas att hennes kompband hette Letniy Sad - Letniy Sad med Tanja ...

Tror dock att det här albumet är lite av great hits. Inte precis skit; jag är lite småförtjust i den här musikstilen.
Ska strax slita bort den unge man jag assisterar från datorn, skickahem honom, plocka ut 200 Åjro till liten resa till Tyskland och börja lyssna på Butusov på bussen hem.

Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.
Bo Rothstein, professor i statsvetenskap