http://www.shakti-innovations.com/automotive.htm
Moderator: Redaktörer
poppop skrev:Tur att det finns lagar mot kvacksalveri inom läkemedelsindustrin i allafall...
marbrink skrev:Vilket j#vla tjat!!!!!![]()
Försöker ni vinna poäng genom att dissa Shakti och de andra "ormoljeföretagen" eller?
Det här är absolut inte nytt som de flesta vet och det har tjatats om det här i tråd efter tråd.....
marbrink skrev:Svante: Det är bara tjatigt och det är inte en själ som är tvingad att köpa dom! De som diskuterar Shakti mest verkar vara de som är minst intresserade av köpa. Hänger inte ihop riktigt....
Martin skrev:Jag provade shakti på mobiltelefonen och är helnöjd. Jag fick inte cancer under den veckan jag använde shakti, stor skillnad! Vore verkligen något för läkemedelsindustrin att lansera.
För att inte tala om vad den gör för prestandan i bilen! Kändes som att jag fick 20 extra hästar under huven med shakti på databoxen, en klart större uppgradering än att tex byta luftfilter eller köra på 98-oktan.
Detta är min högst personliga upplevelse och jag vill inte att någon nedvärderar den, tack!
Sampix skrev:oj så gammalt. Har väl läst en 5-10 trådar på olika forum om detta redan..
Snälla, kan vi inte ta transparent-länken också...en gång till bara?
Kraniet skrev:Sampix skrev:oj så gammalt. Har väl läst en 5-10 trådar på olika forum om detta redan..
Snälla, kan vi inte ta transparent-länken också...en gång till bara?
oj förlåt att jag inte håller mig ajour när det gäller bluffmakerier.. men jag kanske ska höra med dig nästa gång jag startar en tråd då?![]()
jag kan inte få nog av fånerierna.. att företaget fortfarande existerar och verkar sälja som smör gör det väl bara viktigare att prata mer.. men kanske är det så att ju mer man pratar om detta destå mer säljer dom..
jag menar visst kan man väl tro på det ena och det andra.. men jag väljer nog hellre att tro på utomjordingar eller Yetis..
marbrink skrev:Kraniet: Det vore ju skönt om du kunde vetenskapligt bevisa att Shakti verkligen inte gör någon skillnad!
marbrink skrev:Man kanske borde idiotförklara alla som köper Shakti?(som många gör på det här forumet tyvärr)
Att gång på gång ta upp Shakti eller något annat och idiotförklara det tycker jag är ett hån mot dom som använder sig av det och tycker det gör skillnad.
Blir du förvånadAtt gång på gång ta upp Shakti eller något annat och idiotförklara det tycker jag är ett hån mot dom som använder sig av det och tycker det gör skillnad.
Om du tror att de alla hörde skillnad så är det din tro. Jag tror inte detmarbrink skrev:Jo, givetvis har alla tusentals som köpt Shakti bara trott sig höra skillnad...![]()
Finns nog ganska mycket "tro och övertygelse" om vissa andra produkter som jag dock inte ska nämna i den här tråden...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], WhereNextColumbus och 30 gäster