// Jonas
Moderator: Redaktörer
mats skrev:Har Randi betalat ut till Hifi +?
mats skrev:Sagt av Pac på Hififorum
"En intressant vändning och vinkling på Herr Randi är ju att HiFi+ precis genomfört och publicerat ett blindtest. Så Ni som stöttar Randi, varför betalar han helt enkelt inte ut sin miljon till HiFi+..."
Verkar vara pudelns kärna - alla vill göra det på sitt sätt och ingen "vågar" medla eller hitta gemensamma vägar.Naqref skrev:mats skrev:Sagt av Pac på Hififorum
"En intressant vändning och vinkling på Herr Randi är ju att HiFi+ precis genomfört och publicerat ett blindtest. Så Ni som stöttar Randi, varför betalar han helt enkelt inte ut sin miljon till HiFi+..."
Mycket enkelt, därför det är inte utfört under kontroll av Randi. Det är ett av hans få krav.
Sanoj skrev:Varför tänker jag alltid på Solstollarna när jag läser dina inlägg Patrik..![]()
// Jonas
EngelholmAudio skrev:Verkar vara pudelns kärna - alla vill göra det på sitt sätt och ingen "vågar" medla eller hitta gemensamma vägar.Naqref skrev:mats skrev:Sagt av Pac på Hififorum
Mycket enkelt, därför det är inte utfört under kontroll av Randi. Det är ett av hans få krav.
Johan_Lindroos skrev:Jag har faktiskt provat en sådan "sten". Jag fick t.o.m. repeterbara resultat. Emellertid var inte tillämpningen sådan som den "ska" vara, dvs uppepå en apparat och apparaten ska prestera bättre. Så det var lite annorlunda. Ganska tråkig pryl att testa eftersom den är så förutsägbar bara genom att studera dess tänkta användningsområde och med rudimentär kunskap om elektromagnetiska fält (högstadiefysik med Faradybur o.dyl.).
Dr_Tinnitus skrev:Då det finns många (även i Sverige) som envetet påstår att det är busenkelt att höra att Shakti
gör ljudet klart bättre, så är det mycket märkligt att de inte tar flyget över pölen och plockar hem
dessa 7 mille. Fan många rånar och mördar för bråkdelen av det beloppet. Och här är det lagligt.
Sanoj skrev:Varför tänker jag alltid på Solstollarna när jag läser dina inlägg Patrik..![]()
// Jonas
Naqref skrev:mats skrev:Sagt av Pac på Hififorum
"En intressant vändning och vinkling på Herr Randi är ju att HiFi+ precis genomfört och publicerat ett blindtest.
Så Ni som stöttar Randi, varför betalar han helt enkelt inte ut sin miljon till HiFi+..."
matson skrev:...men som vanligt: bättre lycka nästa gång.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster