Moderator: Redaktörer
Hum skrev:Här är det ju riktigt livat och glatt. Flintis du tänker för mycket på "ingenting".
Men sen å andra sida så är det ju sett sätt att hålla grytan kokande.
Kan vi inte tala lite om min stafning?
Flint skrev:matså skrev:De flesta här har superintelligens. Ingvar ligger på 180, Jan Banan på ca 230, Naqqemannen på 250 osv. Jag kanske på tja 75
Eftersom inget behöver bevisas kan du ju runda av uppåt du med, rejält.
matså skrev:Flint skrev:matså skrev:De flesta här har superintelligens. Ingvar ligger på 180, Jan Banan på ca 230, Naqqemannen på 250 osv. Jag kanske på tja 75
Ok då har jag 16000000 i IQ bra så?
petersteindl skrev:matså skrev:Flint skrev:matså skrev:De flesta här har superintelligens. Ingvar ligger på 180, Jan Banan på ca 230, Naqqemannen på 250 osv. Jag kanske på tja 75
Runda av till 1000. Det räcker och blir över
Hum skrev:Här är det ju riktigt livat och glatt. Flintis du tänker för mycket på "ingenting".
phon skrev:Hum skrev:Här är det ju riktigt livat och glatt. Flintis du tänker för mycket på "ingenting".
Måste vara soppa på en spik det handlar om .... ?
Flint skrev:matså skrev:Flint skrev:Tack Ingvar!
Varför tackar du Ingvar. Han stack ju?
Bevisa det!
matså skrev:petersteindl skrev:matså skrev:Flint skrev:matså skrev:De flesta här har superintelligens. Ingvar ligger på 180, Jan Banan på ca 230, Naqqemannen på 250 osv. Jag kanske på tja 75
Runda av till 1000. Det räcker och blir över
Tack men intelligent är jag inte. Du förstår jag är helkass i matte, jag kan inte knäcka andra människor. Du förstår, är man intelligent så kan man om man vill knäcka andra människor till lallande dårar om man är intelligent. Alltså människor som inte är så intelligenta. Sååå jag är knäckt la la la la la la la
Flint skrev:matså skrev:Ja han skrev ju att han skulle dra från denna tråden.
Du får träna på att läsa mellan raderna.
Flint skrev:IÖ har ett visst ansvar som autodidakt guru här. Därför bör han inte kasta ur sig antydningar hur som helst utan vara mer rak i sin agenda.
petersteindl skrev:Med äkta intelligens infinner sig ytterligare en sak, nämligen ödmjukhet. Om man inte har förmågan att syna någons intelligens så finns det ett bra alternativ att syna. Det är på en persons ödmjukhet man kan kolla om någon innehar äkta intelligens eller inte. Det fungerar i alla väder och vid alla tillfällen.
dimitri skrev:Flint skrev:IÖ har ett visst ansvar som autodidakt guru här. Därför bör han inte kasta ur sig antydningar hur som helst utan vara mer rak i sin agenda.
Men han framträder med sin bild och sitt namn här. Det är väl, om något, åtm en del i en "rak agenda". Kan du hålla med om detta mycket enkla faktum?
petersteindl skrev:dimitri skrev:Flint skrev:IÖ har ett visst ansvar som autodidakt guru här. Därför bör han inte kasta ur sig antydningar hur som helst utan vara mer rak i sin agenda.
Men han framträder med sin bild och sitt namn här. Det är väl, om något, åtm en del i en "rak agenda". Kan du hålla med om detta mycket enkla faktum?
Vad fint, då har jag en rak agenda, åtminstone är detta ett mycket enkelt faktum enligt Dimitri
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster