Vad finns det för fördelar med ex Supra loroads nätfilter/nätbrunn?
Själv har jag köpt en Supra nätkabel billigt bara för att den var maffigare än den som följde med min cdspelare så nu i helgen skall det lyssnas

Moderator: Redaktörer
Svante skrev:Der ut lite som... en navelsträng...!
Audiomanikern skrev:Svante skrev:Der ut lite som... en navelsträng...!
- Visst gör den! Har ju t.o.m. blåa vener samt röda A*rtärer... mkt PogoPedagogiskt korrekt!
Mvh A*
Svante skrev:Audiomanikern skrev:Svante skrev:Ser ut lite som... en navelsträng...!
- Visst gör den! Har ju t.o.m. blåa vener samt röda A*rtärer... mkt PogoPedagogiskt korrekt!
Ja, man vill bara klippaklippaklippa!
Audiomanikern skrev: Japp eller A*lternativt:
huggA*huggA*huggA*, skärA* skärA* skkärA*, sågA* sågA* sågA* eller ngt annat mordiskt!
Mvh A*
Svante skrev:Audiomanikern skrev: Japp eller A*lternativt:
huggA*huggA*huggA*, skärA* skärA* skkärA*, sågA* sågA* sågA* eller ngt annat mordiskt!
Mvh A*
Nej, nu har du missförstått det där, att klippa navelsträngen är inte mordiskt. Ungefär tvärt om, faktiskt.
Edit: Är jag OT nu igen...
Finns det någon teknisk förklaring till varför det blir bättre om man köper separata "bättre" nätkablar??
JockScott skrev:Finns det någon teknisk förklaring till varför det blir bättre om man köper separata "bättre" nätkablar??
Lämna tekniken utanför och lyssna och konstatera att det blir bättre, eller iaf skillnader. Det har jag gjort och är nöjd så...
Audiomanikern skrev:Hej!
BesvarA* med o "görA* 1st A*": bättre ökänd en okänd (... butiks-anställd (uti hifibutik där dem dyyra
hifikablarna försäljas gör (samt numer även den såå förkastliga KinaHifin (det skulle vara såå intressant
o höra argumenten för (då ju såå vääldigt hetsk argumentation såå nyligen fördes mot just detta)))))
Mvh A*
Javisst, håller med, och vill du ha med de psykologiska effekterna så lyssnar du öppet, vill du inte ha det så lyssnar du blint
mike34 skrev:Audiomanikern skrev:Hej!
BesvarA* med o "görA* 1st A*": bättre ökänd en okänd (... butiks-anställd (uti hifibutik där dem dyyra
hifikablarna försäljas gör (samt numer även den såå förkastliga KinaHifin (det skulle vara såå intressant
o höra argumenten för (då ju såå vääldigt hetsk argumentation såå nyligen fördes mot just detta)))))
Mvh A*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ÅÅåh va det LISP varning på det inlägget eller !?!?!?
Morello skrev:Är man riktigt petig kan ju faktiskt skärmade nätkablar vara en färdel, då de sprider mindre junk. En sådan kan köpas på Elfa för fikapengar.
Svante skrev:kanske är det bättre att flytta isär signal- och strömkablar en gnutta.
Nattlorden skrev:Svante skrev:kanske är det bättre att flytta isär signal- och strömkablar en gnutta.
Såvitt jag minns så brukar båda sitta på rätt så fixa avstånd från varandra på apparaterna?![]()
Dessutom lär hur de ligger/hänger ändra sig vid dammsugning, så "problemet" kan ju återkomma närsom...
Användare som besöker denna kategori: FalloutBoy och 7 gäster