Moderator: Redaktörer
UrSv skrev:Min far köper in en produkt för 2 öre och säljer samma produkt för SEK 4.60. En uppskrivning med 22900 %.
Nu var det väl i och för sig så att just den kabel som Jorma använder inte kostade 29:-/meter
Jorma skrev:Tsunamikatastrofen är av den omfattningen att jag lägger av här och nu. Det är en liten skvätt
detta med piratkopior och allt det här när det sker en naturkatasrof av denna omfattning som
en del av er inte verkar fatta hur omfattande den är.
Jorma skrev:Periodvis har det varit väldigt mycket smutskastning från A gentemot mig. En Anonym stackars nätvarelse.![]()
Vad är en sådan att ödsla energi på. Lyssna på musik istället det mår ni bättre av.
Audiomanikern skrev:"Which is more stupid? A* - A* (stupid) thread or
B* - people continuously calling the (stupid?) thread stupid yet
(stupidly?) continuing to post (stupid?) posts into the (stupid) thread?"
- Från förvirrad SynthNisse på annat faktiskt.se än fläppoknäppare for@!
A*
Sampix skrev:ps. avdelningen onödigt vetande i denna tråd, det finns endast en patentskyddat flugmönster "Sunray Shadow" men denna binds gladeligen ändå runt om i världen ds.
Ett synnerligen svårt mönster dessutom![]()
Morello skrev:Morello har faktiskt, hör och häpna, flugfiskat en gång. Det var i brittisk konstsjö. Efter många timmar fick Morello napp och middagen var fixad! Räknar man in kostnaden för fiskeavgift samt fluga landar vi på cirka 1 500 kr/kg.
Det såldes ju en Picasso för att ha råd med Coltrane. Är
inte 150 tusen döda värda åtminstone en Rembrandt?
marbrink skrev:Style skrev:Vi är alla överens om att Kabelpiraten gjort fel och att Jormas kabel är överprissatt
Prata för dig själv...jag tycker inte Jormas kabel är överprissatt...
Var det inte Larsho som startade tråden? Då har han väl iaf en liten rätt till att be folk hålla sig till "hans och trådens ämne"?dawen skrev:Larsho: Ditt hobbymoderatorskap för oss inte närmre sakfrågan, väl?
Larsho skrev:""Borttaget"""
Audiomanikern skrev:Okej, sakfrågan... vad var den nu igen?
dawen skrev:Larsho skrev:""Borttaget"""
EA: Vad var nu sakfrågan nu igen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster