Moderator: Redaktörer
Style skrev:vad tror ni om att anlita utrotningshotade folkstammar för att fläta isoleringen? Med den exotiska tillverkningsmetoden borde det ju låta riktigt riktigt bra
Style skrev:vad tror ni om att anlita utrotningshotade folkstammar för att fläta isoleringen?
marbrink skrev:Tråkigt med så jäkla stor brist på respekt för andra och deras åsikter...
Börjar bli jäkligt tröttsamt!
Audiomanikern skrev:marbrink skrev:Tråkigt med så jäkla stor brist på respekt för andra och deras åsikter...
Börjar bli jäkligt tröttsamt!
- Du talar här om ditt eget inlägg medans du skriver det förmodA*?
Att alltid hålla med alla om allting är inte respekt utan falskhet och måhända menade du då
egentligen: Tråkigt med så jäkla stor brist på falskhet & fjäsk för andra och deras åsikter...?
Man kan beundra, ja t.o.m. avguda en annan människa utan att för den delen alltid hålla med i
allting som denne säger/skriver jämt o ständigt! Vill marbrink ha rättning i leden, ordning & reda
med butiksfingrarna uti HifiKabelKakburken så finns ju redan ett sådant HiFiFor@ såå... sluta nu
upp med detta här konstanta gnällandet faktiskt.se - pretty pleease! (Nej nu det allt vara Rapport!)
Mvh A*
marbrink skrev:A*![]()
Är säker på att många skulle gnälla rätt friskt här om man snackade skit om X slutsteg, X högtalare eller X person...
Audiomanikern skrev:Tråkigt med så jäkla stor brist på falskhet & fjäsk för andra och deras åsikter...?
Audiomanikern skrev:Hejsan!
Suck! Att ni orkar!
Vänligen Lawrence
Style skrev:marbrink skrev:A*![]()
Är säker på att många skulle gnälla rätt friskt här om man snackade skit om X slutsteg, X högtalare eller X person...
varför tror du det? möjligtvis om skitsnacker om person x var rena personangrepp
Det där tjatet om respekt är nåt jag inte förstår. Jag respekterar allas lika värde och allas rätt till en egen åsikt. Man bör dock skilja mellan åsikter och fakta. Bara för att nån tror att något felaktigt är sant betyder inte det att det är sant, det betyder bara att personen som tror så är lurad. Det är inte respektlöst att påpeka det, snarare tvärtom.
marbrink skrev:Style: jag vet att du tycker att alla som köper "dyrnätkabel" är lurade. Jag tror också att personerna som gör det har fått det påpekat för sig x-antal gånger. Har det ändrat deras åsikt? nä, det har det inte. Jag tror snarare att de tycker det är väldigt tröttsamt att höra saker som:
"vad tror ni om att anlita utrotningshotade folkstammar för att fläta isoleringen? Med den exotiska tillverkningsmetoden borde det ju låta riktigt riktigt bra"
Tycker du sådana påstående är att visa dom någon respekt?
Audiomanikern skrev: - Fast, å andra sidan... Nej, du hade allt en poäng ändå!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], JAT och 31 gäster