I'm in!
En styck elementsats till ett stereopar!
/Anders
Edit: Är självklart med på "ostens" utmärkta förslag om en hundring extra!
Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:... Det gäller också att vara tydlig med vilken typ av lådor som de facto tingas samt att skriva önskemål om vad ni egentligen vill ha under förutsättning att det går att ordna. Jag antecknar alla önskemål.
Peter
Jag har, som du vet, ritningen redan. Flera versioner, men framförallt den senaste.petersteindl skrev:Jag har e-mailat sky_eye ritningen, men vad jag förstår sitter han tajt med arbete. Jag pratade med honom idag om detta. Portar fixar jag fram i veckan. Antingen kommer Naq upp till mig eller också åker jag ner så att prototyperna snarast blir färdigställda. Jag skall troligtvis vara i Tyskland de första dagarna i oktober och dessförinnan hoppas jag att Naq blir klar med högtalarna + en himla massa annat jobb som behöver färdigställas.
Naq återkommer på måndag och då blir det full rulle.
MvH
Peter
Tackar!rikkitikkitavi skrev:Magnus-bra initativ!!!
petersteindl skrev:Det gäller också att vara tydlig med vilken typ av lådor som de facto tingas samt att skriva önskemål om vad ni egentligen vill ha under förutsättning att det går att ordna. Jag antecknar alla önskemål.
MagnusÖstberg skrev:Tackar!rikkitikkitavi skrev:Magnus-bra initativ!!!
Verkligen kul att så många tycker att de vill visa Naref sin uppskattning!
MagnusÖstberg skrev:Det är klart att det gör.
Det finns ingenstans beskrivet hur "ersättningen" skall delges, bara att kostnaderna skall täckas. Jag vet att Naqref behöver ett extern ljudkort av rang och fina mickar för uppmätandet och massa filterkomponenter att utvärdera med... och sådant kan ju te x Bremen inhandla som omkostnader för detta... Om några år är ju dessa prylar avskrivna iallafall.
Jag skulle kunna tänka mig att sätta in lite pengar på Naq´s konto direkt, helt enkelt som en gåva. Har inget behov av att gå via mellanhänder för det. Den delen kan vara helt frivillig. Jag tror, och hoppas att vi är många som frivilligt vill bidra lite för att vi tycker om hans kontinuerliga producerande av fina lösningar.
shifts skrev:petersteindl skrev:Det gäller också att vara tydlig med vilken typ av lådor som de facto tingas samt att skriva önskemål om vad ni egentligen vill ha under förutsättning att det går att ordna. Jag antecknar alla önskemål.
Det kanske räcker om de som ska ha något annat än basreflex säger till,
antar att det är "defaultversionen" nämligen?
Ingen behöver väl säga vilken gåva de givitcelef skrev:jag ogillar att ge gåvor, det blir en tävlan som jag ogillar, kan ni inte baka in konstruktionsarvodet i elementsatsen bara?
Fjonkalicious skrev:En fråga till. Är alla elementen testade?
Jag tänker mest om vi förbrukar alla som finns tillgängliga och sedan är det någon som får ett element som är dåligt. Då finns det inga reserver att ta av kanske. Vet inte hur det är med garantier i sådana här gruppköp men dom brukar väl vara relativt obefintliga?
Mvh
Filip
bjorn55 skrev:Attsingen, misstänker att man kommer in lite sent för en beställning..![]()
Men finns det några kvar, så är jag spekulant på en elementsats (1par) inkl. låda.
//Björn
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 15 gäster