Någon gång måste bli den första att testa om det går att fanera själv

Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:Oj då. I PLM skulle jag tydligen skrivit också.
Någon gång måste bli den första att testa om det går att fanera själv
petersteindl skrev:Naqref skrev:Elementsats -> +platta lådpaket -> + lådmontering -> + lackering
Småprylarna tas vid sidan om.
Vilka kulörer som blir tillgängliga till vilka priser vet vi inte ännu.
Denna post är nog nästa sak att ta ställning till. Jag skulle vilja förkorta ner orden så det blir enkelt att fylla i. Eftersom elementsats alltid ingår så behövs inte det nämnas.
T.ex.
+PLP = +platta lådpaket
+LM = + lådmontering
+L = + lackering
Man kan alltså skriva: +PLP, +LM, +L om man vill ha alla tre.
Vad gäller lackering så kommer det att ges alternativa färger. Priser kommer senare då Naq och John har tänkt klart. Men nu har de en hyfsad input.
Vad gäller fanér så har jag ingen aning vad som kommer att gälla. Tippar att serierna är för små och i så fall får var och en fixa det själv eller i grupp, men det återstår att se.
MvH
Peter
petersteindl skrev:Jag förmodar att du vill ha: +PLP och +LM?
2-ch skrev:Vet inte om jag läst det i tråden, men var håller snickaren till? Jag tänker på om det är hämtning eller post som gäller.
TygelBy skrev:Jag vill också ha vik-låda (BR)...
Jag har nog inte förstått det här med 'platta lådpaket' riktigt. Hur kan man ha +PLP och +LM samtidigt? Hur platta blir paketen med en färdig-monterad låda? Ja, ja, det är väl bara jag som inte förstått riktigt...![]()
/TygelBypetersteindl skrev:Naqref skrev:Elementsats -> +platta lådpaket -> + lådmontering -> + lackering
Småprylarna tas vid sidan om.
Vilka kulörer som blir tillgängliga till vilka priser vet vi inte ännu.
Denna post är nog nästa sak att ta ställning till. Jag skulle vilja förkorta ner orden så det blir enkelt att fylla i. Eftersom elementsats alltid ingår så behövs inte det nämnas.
T.ex.
+PLP = +platta lådpaket
+LM = + lådmontering
+L = + lackering
Man kan alltså skriva: +PLP, +LM, +L om man vill ha alla tre.
Vad gäller lackering så kommer det att ges alternativa färger. Priser kommer senare då Naq och John har tänkt klart. Men nu har de en hyfsad input.
Vad gäller fanér så har jag ingen aning vad som kommer att gälla. Tippar att serierna är för små och i så fall får var och en fixa det själv eller i grupp, men det återstår att se.
MvH
Peter
2-ch skrev:petersteindl skrev:Jag förmodar att du vill ha: +PLP och +LM?
Ser att jag beställde en obefintlig variant![]()
Det är monterad låda jag vill ha, alltså +LM.
Vet inte om jag läst det i tråden, men var håller snickaren till? Jag tänker på om det är hämtning eller post som gäller.
IngOehman skrev:Och sedan kom denna tråden.
Jag har haft sådan ångest, haft andnöd, hjärtklappning och känt mig så
"utvald att förgöras" av det jag läst i den här tråden (och en del annat
som skrivits tidigare, vilket i kombination verkligen känts som om någon
har en agenda som slutar med att jag inte får finnas längre) att jag kan
inte ens beskriva det.
petersteindl skrev:Nu är frågan, kan man få PLP + L? Jag tror att det behövs lite mer info från Naq![]()
Naqref skrev:
Nu kommer jag till den fråga till er som kan vara intresssant för både mig och IÖ att få reda på. Ni som har beställt satser här; varför köpte ni inte piP istället? D v s vad attraherade mer hos pK?
Naqref skrev:Ni som har beställt satser här; varför köpte ni inte piP istället? D v s vad attraherade mer hos pK?
Naqref skrev:...Nu kommer jag till den fråga till er som kan vara intresssant för både mig och IÖ att få reda på. Ni som har beställt satser här; varför köpte ni inte piP istället? D v s vad attraherade mer hos pK?
Sanny_X skrev:Träffen hos Larsen, det blir en lördag hoppas jag?
80-talet skrev:...även om jag träffat Naq, något han antagligen inte minns...
Naqref skrev:Ni som har beställt satser här; varför köpte ni inte piP istället? D v s vad attraherade mer hos pK?
Det lär nog inte ske.80-talet skrev:Och om Osten, KK, skall ner till mina trakter snart i ärenden kopplade till detta projekt, lådor eller hur var det?!, så får du mer än gärna ta med mina element om det går!
Ni som har beställt satser här; varför köpte ni inte piP istället? D v s vad attraherade mer hos pK?
Naqref skrev:Hade egentligen tänkt att ta svaret till IÖs inlägg som PM men jag kom fram till i mina ögon så intressanta frågeställningar att det är kanske lämpligast att ta det här ändå? Om inte så säg gärna till.
....
dimitri skrev:Det är spännande även om valet av beteckningen kan tyckas vara begränsande eller varför inte inskränkt. Här håller jag med Ingvar. Du vet, skygglappar, tunnelseende, perspektivlöshet osv. Jag menar alltså enbart ditt namnval, inget annat.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster