i skrev: Jag hittar inte mig själv där !?![]()
Nemas problemas. Du är on.

MvH
Peter
Moderator: Redaktörer
i skrev: Jag hittar inte mig själv där !?![]()
Jesse67 skrev:Hej Peter!
Såg att du ville ha lite kompletterande uppgifter från mej.
Jag vill har burkarna i 30 glans och så kompletta som möjligt vad gäller filter, rör, terminaler och sånt men jag kan montera själv (förhoppningsvis).
ollebula skrev:Både ollebula och svenhuldt önskar (fortfarande ... faktiskt) färgen VIT på lådorna. Glanstal 30.
Kommer bli dödstjusigt bredvid kusinen Larsen 4:an.
Om det inte är nån som vill köpa kusinen kanske?
2-ch skrev:Hej Peter!
Förstår att det inte är lätta att hålla koll på den här skaran.
Men vit lack har jag velat ha sedan sida 35.
Så här ser mina önskemål ut. Vit 60gl, Rör, Filterkomponenter, dämpmateriel och terminaler.
Nu är inte jag heller gul längre
Maarten skrev:Hej Peter! Vit på Maarten! Glans 60 (30 går ocksså bra)
mvh
/M
niklas skrev:petersteindl skrev:Alla som önskat lackering men ännu inte fyllt i vilken färg som önskas har jag automatiskt nu satt på Svart färg. Vill ni ha annan färg än Svart så måste ni nu specificera annan färg. Det är 2-ch, 80-talet, Sanny_X, landa, Prometevs, niklas, ollebula, RogerGustavsson, svenhuldt, Mho, Maarten, Rundberg sats 2 och Ceder.
Jag passar på att göra en helomvändning och beställer härmed mina lådor i svart lack med glans 30.
MHo skrev: Ytterligare ett förtydligande om det skulle vara oklart på nåt sätt...
Det ska vara BR-lådor... men det förstod du säkerligen när jag skrev att jag skulle ha rör!
/MHo
landa skrev:Får väl komma med ett litet förtydligande. Vill ha 2 st br i svart, glanstal 60. Sedan vill jag ha filter, terminaler, rör och sd-kuddar.
/Landa
P.S. Skulle man kunna få Larsen att kolla upp priser på att få sin högtalare helt färdigmonterad? Åtminstone jag och någon annan var ju intresserad av detta. Om man ändå ska montera ihop och lacka lådan kan det väl inte ta så mycket längre tid att göra allt klart? D.S.
Jonkan skrev:Jag har ändrat mig och vill nog ha monterade lådor i alla fall. Har inte tillräckligt med limknektar hemma för att få ett bra resultat om jag gör det själv.
Hur är det med dämpningen.... Jag har en bal med glasfiberfluff hemma som blev över från när jag dämpade mina basar jag byggde. Vet inte densiteten, men den verkar inte vara särskilt hög. Kan det funka?
Det är knauf isolering från bauhaus.
/J
olof skrev:Finns det fortfarande möjlighet att göra beställning?
profbd skrev:varför så tråkig peter?
svart?
ta pudelrosa
Tonyc skrev:Hej Peter
Bra jobbat alla inblandade, det uppskattas. Vill gärna ha en vit låda, var det 30 glans som var den halvmatta varianten. Kör på en sådan i så fall. Om möjligt med rör och filterkomponenter etc.
mvh
Tony
Husaberg skrev:Det ser ju ut som man kanske får köpa en elementsats, i såfall vill jag även ha filterkomponenter, basreflexrör och tätningslist.
Diskantfronten behöver inte vara vattenskuren , det kan jag fixa själv.
tack på förhand.
mvh Christer "husaberg"
UrSv skrev:UrSv skrev:Dessutom önskar jag filterspolar och terminal.
Jag ser inte mina spolar och terminaler i listan.
Rundberg skrev:Eftersom det är så många som står på väntelistan så käns det egoistiskt att ta ett par "i slöse" på det här fina erbjudandet. Därför avstår jag mitt andra par till näste man på listan.
För mitt första par så skulle jag vilja ändra lackalternativ efter det Peter nämnde om extra tålighet för den glansigare.
Alltså:
1 par BR LM+L(60glans) i svart med alla tillbehör till herr Rundberg
Initiativet att montera dämpningen låter lysande, då slipper man oroa sig att man gjort fel. Särskilt efter vad Naq berättade om inverka på dämpningen placering tidigare i tråden.
MVH
/Mattias
Rundberg skrev:Eftersom det är så många som står på väntelistan så käns det egoistiskt att ta ett par "i slöse" på det här fina erbjudandet. Därför avstår jag mitt andra par till näste man på listan.
Användare som besöker denna kategori: nijo och 27 gäster