Normalt brukar jag inte sänka mig till stollars låga nivå. Men Richards trakasserier gör mig uppriktigt sagt förbannad. Richard = stalker = sant!:evil:
Du har jag vet inte i hur många inlägg försökt hitta något negativt emot pK högtalaren utan att lyckas påtala något som helst problem. Så när skall du lägga av med detta beteende? Om du nu anser att pIP är världens bästa högtalare och vida överlägsen pK, så fine. Var då nöjd med den din åsikt, och åse då ca 100st köpares fascination och glädje av att få köpa en vad vi tror och blir mer och mer övertygad om att den är, i.o.m. dina försök att hitta några problem utan att lyckas, en pK-högtalare i ordets riktiga bemärkelse. Så tack kanske man istället säga till dig för att ca 100st köpare nu är övertygade om pK's förträfflighet, tack vare din förtjänst.
Vad baseras din oro på Richard? Rasar din värld samman om det finns en annan högtalare i storleksklassen som kanske är snäppet bättre än pIP?
Varför detta envetna stalkande från din sida? Att du inte köpte ett par pK och jämförde dem med pK, så du kunde övertyga dig om att pIP är bättre, så kanske du skulle få ro i ditt liv, och kunde sjunka tillbaka i fåtöljen och njuta av världens bästa ljud från dina pIP. Annars finns det lugnande medel att tillgå.