A* har en historia medelst nytt RCA-kablage som bara ljöd föör bra o en gång när A* verkligen
tyckte sig kunna höra skillnaden o tänkte att detta här med hifikablar är inget snack dom göra
stoOora skillnader råkA* till stor fasa se att 1st par vidrigt osmàkligA* SSS**-rca-kablar utav ngn
A*nslutits till stärkaren och... med ens det blev betydligt svårare att övertyga sig själv om dem
dyyra och "bra" signalkablarnas förträfflighet

Här komma annan historia (ifrån annan (modig (bekännare))):
"jag är civilingenjör, vi ingenjörer är ju som alla vet väldigt kloka och vetenskapliga
Eftersom jag är så klok har jag byggt mina egna högtalare (se DIY) och mätte upp högtalarna, simulerade
delningsfilter och byggde dessa. Jag kopplade in högtalarna till stereon och började exprimentera med filtret
(som ligger utanför högtalaren temporärt ihopkopplat med kabel/krokodilkämmor) genom att bypassa vissa
komponenter med en kabel medels krokodilklämmor. Kopplade in kabeln vid mellanbasens ingång och jobbade
mig bakåt i filtret. Ljudet förändrades tydligt beroende på vilka komponenter jag bypassade.
Ropade efter tjejen för att höra hennes åsikt. Kopplade in, kopplade ur, "va fan, du måste väl höra skillnaden",
men inte hörde hon någon skillnad. Tjejer är ju tjejer..
Kollade lite närmare på kopplingen för att upptäcka att andra ändan av min krokokabel var fastklämd på en spik
(använder en bräda med spikar som "kopplingspunkter") som inte hade någon som helst kontakt med någonting
annat... Lite dum kände jag mig (... tjejen fick förstås inte veta sanningen)
Placebo måste man väl kalla det, men med skillnaden JAG hörde, samt andra människor också antagligen skulle
höra, skulle man bestämt kunna sälja det i någon bra form/förpackning för ett par tusen balobas.."
** Sämsta Sortens Skit
Mvh A