Jag bor i jakobsberg, så jag har rätt nära dit. Jag skulle gå in där på invigningsdagen, men blev portad i dörren pga en 0,5l colaflaska (som jag haft med mig till elgiganten och siba innan). Blev sur och bojkottade MM i nästan ett år. Sen lurade dock en kompis med mig dit och jag blev mycket förvånad och nöjd med deras sortiment. Att de faktiskt ö.h.t har en Hifi-hörna tycker jag är exceptionellt bra. Men det var när jag hittade Infected Mushroom - The Gathering i deras cd-hyllor (den va slut på nätet överallt) som jag nästan blev kär. Och deras utbud på DVD är inte att leka med.
Elgiganten har ju byggt ut nu och försökt härma MM, men jag tycker de missförstått hela konceptet. Istället för som innan ha 20st av varje DVD har man nu 100st av varje utan att direkt ha fler titlar att välja mellan. Och den nybyggda hifi-hörnan är den enda delen i hela varuhuset som saknar heltäckningsmatta.

Dessutom består den till 50% av BOSE.
Numera knallar jag ofta till MM och kollar runt bland hyllorna av DVD och CD. Visst renderar det en del impulsköp, men det gör inget tycker jag. Jag tycker inte de är speciellt mycket dyrare än t.ex CDON, om man räknar in frakten. Och till MM får jag en hyffsad promenad på köpet
Så länge de sköter sitt utbud kommer jag fortsätta knalla dit. Gärna kompletterat med en sväng förbi CD-Outlet som har en del mycket udda titlar på både CD och DVD. Jag har hittat många fynd där, bl.a Steven Seagal när han sjunger blues (riktigt bra faktiskt!).
http://cdon.se/musik/seagal_steven/mojo_priest-701460