Moderator: Redaktörer
JockScott skrev:Jag har en Jacka för 6000:-![]()
Int fryser jag då det är -30 heller som man gör med värdelösa jackor för under 1000.-, kvalite kostar...
JockScott skrev:Om vi ska diskutera vidare på Jackor och dess funktion
En kompis till mig bor numera i Huvudstaden.
Han har inte bara en utan 2st skinnjackor för 12 000:- /st.
JockScott skrev:Jag har en Jacka för 6000:-![]()
Int fryser jag då det är -30 heller som man gör med värdelösa jackor för under 1000.-, kvalite kostar...
mats skrev:JockScott skrev:Jag har en Jacka för 6000:-![]()
Så du bor i NOrrland, för här i det allsmäktiga söder så blri det sällan så kallt.
Ramstein varför var det löjligt att det spelade det så högt(om det var för en stund), i så fall är det lika löjligt om de spelade högt av någon flumtramsjazzskiva.
Det var ju tråkigt att rummen av jag förstår inte var så bra. Rummen är nog det viktigaste, kanske. En bekant till mig sa att Ino lät för jävligt hos Veteran Hifi, jag sa genast att det måste vara rummet. Ok nu har jag bara hört de små hos nattlorden, men jag tror inte dom han hörde skulle vara så kassa. DEt beror nog på själva rummet.
ex Mårten Designs coltrane, B&W Nautilus eller åtminstone någon av de större modellerna
Alexi skrev:
Mässan tyckte jag var bra ordnad av Gignos! Lokalerna kändes aningen bätre en Sheraton, även om det låg en bit från centrala Stockholm och ändast en av hissarna på hottellet verkade fungera felfritt.
rhenrics skrev:Sämsta mässan jag varit på någonsin tror jag. En massa små rum som stank svett (duschar inte folk innan de går på mässa??) . .
Alexi skrev:Va, det var ju en Mofi utgåva av mycket fin kvalite!Morello skrev:B&W spelade en gammal sunkig Bob Marley-platta
Harryup skrev:Alexi skrev:
Mässan tyckte jag var bra ordnad av Gignos! Lokalerna kändes aningen bätre en Sheraton, även om det låg en bit från centrala Stockholm och ändast en av hissarna på hottellet verkade fungera felfritt.
Hmmm, var vi på samma mässa? Trånga små betongkryptor är inte nån rolig miljö om det skulle råka vara mer än en representant och 3 lyssnare i ett rum. Trångt, varmt och dåligt.
Alexi skrev:Var det någon som helt missade den del av mässan som var på bottenvåningen?
NNord skrev:Svante, din föreläsning va skoj !
Det är både intressant, lärorikt och underhållande att lyssna på
dina föredrag, du e en riktig fena på det dära !!
Jag hävdar bara att den är bätre en Sheraton. Att det kommer mycket människor på mässan det kan man inte beskylla Gignos för. Som alltid är det betydligt lugnare på söndagen.Harryup skrev:Alexi skrev:
Hmmm, var vi på samma mässa? Trånga små betongkryptor är inte nån rolig miljö om det skulle råka vara mer än en representant och 3 lyssnare i ett rum. Trångt, varmt och dåligt.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Skrote och 24 gäster