Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Ett metall-lock med luftskåror och en bunt synliga skruvskallar. Jag förmodar det är någon sort humor i att utropa det som snyggt på gång här.... Pikar blir inte snällare för att man lindar in dem dock...
Är det så mycket större påkänningar på just fronten?Lazyworm skrev: hela lådan är byggd i 4mm Al förutom fronten som är 20mm tjock (den är inte med på bilden).
Lazyworm skrev:Nattlorden, vi har inte samma "ideal" när det gäller snygga lådor så det är inte säkert att du kommer gilla utseendet på RS, men designen är redan klar så det kommer inte bli så stora förändringar.
Sen kan jag tillägga att jag förstår inte hur någon som tycker det är fult med skruvar i ett förstärkarlock kan ha en favoritlåda där det är synliga skruvar på fronten, jag gillar inte skruvar på fronten.
Jon_S skrev:Det såg ju lovande ut med de första mätningarna. Vilken inspänning användes vid mätningarna? Hur mycket head room finns kvar sedan?
Och även om det inte spelar någon roll så såg ju chassiet tjusigt ut på ovansidan iaf.
Hur kommer RS2000 att prestera i förhållande till en av mina favoriter Dynamic Precision A1s?
''Nattlorden skrev:Ett metall-lock med luftskåror och en bunt synliga skruvskallar. Jag förmodar det är någon sort humor i att utropa det som snyggt på gång här.... Pikar blir inte snällare för att man lindar in dem dock...
Morello skrev:Jon_S skrev:Det såg ju lovande ut med de första mätningarna. Vilken inspänning användes vid mätningarna? Hur mycket head room finns kvar sedan?
Och även om det inte spelar någon roll så såg ju chassiet tjusigt ut på ovansidan iaf.
Hur kommer RS2000 att prestera i förhållande till en av mina favoriter Dynamic Precision A1s?
Mätningen är representativ för signalnivåer upp till 20 V peak. Observera att detta gäller förstegsdelen.
Ang DP kan jag inte säga så mycket då jag inte känner produkten.
DVD-ai skrev:Det är inga pikar, jag älskar industriell design och detta passar mig mycket bra i smaken![]()
kantigt, hårt och ordentligt ska det vara, jag gilalr verkligen överdelen på detta steg, helt klart topp betyg på det lilla jag sett av den
Ja, det var rent otroligt vad jag gillade den designen!Almen skrev:Jag har sett (och hållit i) fronten, och det var inget bjäfs eller bling-bling, det kan jag lova. Inget svart och guld heller, som tur var...
Rejält, gediget, och stilrent.
Lazyworm skrev:Nattis, då måste du ju älska design, SC-9 går inte av för hackor utseendemässigt tycker jag, hade det försteget några år på 90-talet, så jäkla elegant.
Flint skrev:i skrev:Lite tråkigt.
Blir kanske intressantare med en prislapp på. Dyra prylar verkar kunna lätta upp tillvaron.