Moderator: Redaktörer
Bamsefar skrev:Bäst just nu torde vara något av de riktiga proffskorten (Quadro typ).
paa skrev:Bamsefar skrev:Bäst just nu torde vara något av de riktiga proffskorten (Quadro typ).
Quadro är väl bara till för att klämma pengar ur företag som kör 3D-cad? Jag tror inte de har något att tillföra till rörlig film.
paa skrev:AMD kommer inte på tal !

NNord skrev:nejnej,
jag avskyr AMD
Bamsefar skrev:paa skrev:Bamsefar skrev:Bäst just nu torde vara något av de riktiga proffskorten (Quadro typ).
Quadro är väl bara till för att klämma pengar ur företag som kör 3D-cad? Jag tror inte de har något att tillföra till rörlig film.
Har du ens testat det ??? Skulle inte tro det nej.... Så försök hålla spekulationerna utanför
paa skrev:Här skriver Nvidia om sina främsta kort för HTPC:
http://www.nvidia.com/page/purevideo.html
Läs igenom dom olika länkarna från den sidan.
Bamsefar skrev:Men det spelar ingen roll - gör som ni vill, jag lägger ned den här tråden. Uppenbart att du bara vill hacka som en besserwisser utan erfarenhet om det du uttalar dig om.
Kraniet skrev:Att dual channel är problematiskt är ju lite tråkigt visst men vilken reell mening det har är kanske något som går att disskutera.. varför ha mer än två minnesstickor? det är ju pontentiellt 2 Gb ram och mer än det behövs kanppast.. Inte till HTPC i vilket fall
NNord skrev:Hur får man ut surroundljud från datorn, helst digitalt.
När man spelar upp DVD -skivor samt film från hårddisken..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster