Moderator: Redaktörer

)
 )

markih skrev:Off-topic: Dole! Här är det bara fint. Lite förkylningar och sådant, men sånt får man räkna med nu. Ingen hoj-körning nu va, med detta väder

och att det är lätt för vissa att finna ursäkter att ljuga och bedra sina köpare...
  och att det är lätt för vissa att finna ursäkter att ljuga och bedra sina köpare...   

Den som vill ha matematisk hjälp att tolka de ovanstående siffrorna kan meddelas att det betyder att en bullshit-kabel för 100 000:- kostar mindre än 1000:- att tillverka.

Kablarna(Tara labs) hade plus- och minusledare helt mekaniskt separerade
  Kablarna(Tara labs) hade plus- och minusledare helt mekaniskt separerade  Induktans och kapacitans beror alltså på hur användaren lägger dom på golvet.  Den kabeln vittnar, jämte kablar från Nordost och Kimber, om vilken nivå kabelmakarna befinner sig på.
  Induktans och kapacitans beror alltså på hur användaren lägger dom på golvet.  Den kabeln vittnar, jämte kablar från Nordost och Kimber, om vilken nivå kabelmakarna befinner sig på.  

Naqref skrev:PAD har alltid tidigare (skriver tidigare för jag tycker mig ha sett någon nyare kabel därifrån som inte var gjord på det viset) kört med separata snokar för plus och minusledaren. Om man gillar att tweaka så får man ju i o m det en extra drös med parametrar att pilla med och då är det kanske ett plus

, eller
, eller   

) gör det av ett enda skäl: PENGAR!!!
 ) gör det av ett enda skäl: PENGAR!!!
Morello skrev:TLovskog,
Använde ni verkligen BNC/TNC vid 30GHz

Rydberg skrev:Öhman> Pengar!!! Vad tror du Volvo bygger bilar för? För att de tycker de är så j-la kul eller?

) degraderar ljudet. Därför valde jag den extrema puristvarianten att helt sluta använda dem.
 ) degraderar ljudet. Därför valde jag den extrema puristvarianten att helt sluta använda dem. 

Rydberg skrev:Morello&Co> Att ni inte skriver till TARA och klagar på hur lite de vet! Så era egon blir tillfredställda och så att ni får den bekräftelse ni så gärna verka vilja ha!!

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 15 gäster