Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Bygla den på front. Sätt i hörlurarna i front.
Stäng av Dolby nr.
Testa den på en ingång, t.ex. aux eller tape
Monitor -> source.
Mode -> 2 ch
Volymen på 1/4-dels volym
Sätt på något som spelar i din ingång och lyssna. Hörs inget så ta ett vred eller knapp i taget och ratta, tryck på VARJE reglage flera gånger. Även sådant som verkar omotiverat.
Greengrass skrev:Har du fått ett mail från Gerhard Schubert, där han skrev att han kanske har tid att serva den i april, då anser jag att du skall avvakta tills dess. Herr Schubert har all min respekt, den mannen vet vad han gör, han är gammal i gamet - och det menar jag helt ärligt, utan att försöka plocka billiga poäng genom att syfta på mannens ålder!
Tvärtom; just för att han varit med så länge, besitter han den nödvändiga erfarenheten som krävs för att varligt och med säker hand serva en sådan fin klassiker som Marantz Model 4400 är. Gör alltså inget överilat, utan vänta lugnt ut tiden fram till april månad. Vad spelar några månader hit eller dit för roll? Nu har du verkligen något trevligt att se fram emot under de här mörka och kalla vintermånaderna. Snart kommer du att kunna njuta av både våren, solen och Marantz´s musikaliska värme. Det du, det är något värt att vänta på!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster