Hur räknar man med om i låda med vanliga element? är det någon som har tips om sidor där man kan läsa om det och hur man ska räkna och även kanske modda elementen så att dom får mer vikt?
tacksam för svar
///JOhan
Moderator: Redaktörer
paa skrev:Olika element kan ha olika mekanisk dämpning, ett element med låg mekanisk dämpning är lämpligast till slaven. Magnetmotorn måste absolut tas bort så att man inte får någon elektrisk dämpning dessutom.
paa skrev:Olika element kan ha olika mekanisk dämpning, ett element med låg mekanisk dämpning är lämpligast till slaven. Magnetmotorn måste absolut tas bort så att man inte får någon elektrisk dämpning dessutom.
Piotr skrev:Eller så behåller man den och använder olika värden på effektmotstånd för att justera avstämningen.
/Peter
johanh skrev:Okej, men om jag nu ska göra om den till slvabas är den bara att knacka bort magneten och så eller kan nån berätta exakt vad som ska vara kvar? jag tänker mest på att jag tycker att det måste finnas någon slags stabilitet i sidled så att membranet inte fladdrar åt alla håll helt okontrollerat? svar?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster