Moderator: Redaktörer
NiklasH skrev:Åååh, millimeterpapper! Det är som vitlök! Allt blir bättre med vitlök!
Hoppas på många spännande bilder från bygget. Lycka till
Tengil skrev:Skall du investera i ett större Ino-system, eller skall du köra vidare på PiP, plus alla carlssonhögtalare.
Vh Christer
MagnusÖstberg skrev:Jaha, nu måste man åka upp till Piteå
(Det finns ju mycket trevligt i den stan)
Birger skrev:Ett inte alldeles lätt rum det där ser det ut som.
Hur funkar det med tegelvägg?? det har jag aldrig "råkat" ut för. Behövs särskild dämpning?
Annars gillar jag stenhus pga att det ofta blir ett speciellt ljud i ett stenhus. Hos min farbror som bor i ett stenhus så är det nästintill omöjligt att föra väsen. När man var liten och var och hälsade på så var det perfekt att smyga omkring. Inga trappor som knarrade och väldigt tyst.
Fast det kanske är så att just det huset är speciellt
johaneriksson skrev:När är det invigning?
/Johan
stefanolo skrev:profundusX-2?
/s
RogerGustavsson skrev:stefanolo skrev:profundusX-2?
/s
Ska de inte vara i hörnet? Som i detta dokument: http://www.thesoundsmiths.com/files/dow ... System.pdf
stefanolo skrev:Hörnorna upptagna av piP. pX-modulerna kommer ändå att stå tillräckligt nära hörnen för att inte tappa stödet därifrån?
bassman skrev:Tegelväggen är bara två meter och uppmurad som en "classy" grej av förra ägaren. Väggen kommer inte vara synlig eftersom den kommer att byggas för och bli en del av basfällan, därför kommer den att knackas ner och ges till grannen som har en sådan fasad.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster