Moderator: Redaktörer
Nahaz skrev:Jonas_R måste väl minst läggas till listan på dom 2 namnen Stefan.
Utan att på något sätt förringa de 2 nämnda bidragen så skulle jag tro att Jonas_R kreationerna tagit mest tid att färdigställa.
slockna skrev:HSIVP:
stram elegans och intressant faner. Jag hade valt dem. Att sedan konceptet kan utvecklas med sub gör inte saken sämre.
personligen skulle jag vara "lite" nervös att fräsa ner element i i färdigfanerad låda, men det är jag det![]()
HSIVPFTW
CPH skrev:HSIVP, vad är det där för fanér? Det ser nästan ut som macassar/rosewood eller liknande med stora partier ytved.
Flera mycket fina högtalare, rent allmänt tycker jag att de förtjänar en uppgradering till signaturversion
grannilsson skrev:
Mvh Göran
Morgan skrev: Diskanten är ju i nuvarande utförande fullt möjlig att försänka, medan boomer-elementet skulle behöva få en annan profil på ytterkanten av korgen.
Basreflexporten skulle det stå.paa skrev:MagnusÖstberg skrev:Den lilla försänkningen av [s]baselementet[/s] var däremot en verklig försköning i mina ögon, smakfullt gjord.
Vem har försänkt sitt baselement?
MagnusÖstberg skrev:
MagnusÖstberg skrev:Det blir nog smutt omöjligt att behålla avstånden i djupled mellan elementen om de försänks.
Och det är nog en medräknad faktor.
gnypp45 skrev:Komorok, angående piP-Cu, var det lätt att få det tätt bakom bas-elementet?
Lödningarna går väl in under kanten?
MagnusÖstberg skrev:Basreflexporten skulle det stå.paa skrev:MagnusÖstberg skrev:Den lilla försänkningen av [s]baselementet[/s] var däremot en verklig försköning i mina ögon, smakfullt gjord.
Vem har försänkt sitt baselement?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster