men som vanligt stövlar det in besserwissrar och punkterar det hela.
Bra jobbat
Jag skrev uttryckligen att ni som inte ämnar deltaga i testet INTE skulle skriva i tråden.
Är det så himmla svårt att fatta?
Ändrade rubriken lite.
/naqref
Moderator: Redaktörer
reeltoreel skrev:Vad har NI att förlora?
reeltoreel skrev:Jag KAN förlora en del pengar.
reeltoreel skrev:NI er heder om EKK och skillnad på kablar.
reeltoreel skrev:Kom igen nu! Jag utmanar Er EKK mot den värsta skitkabel som finns på marknaden. Jag hävdar att det inte finns någon skillnad.
Då tycker jag du skall ta upp tråden igen
mysnisse skrev:köpte 3x2,5mm2 elinstallationskabel (enkardelig).
Körde denna till högtalar- och nätkabel, mest för syns skull.
Kanonbra! Finns ingen anledning för mig och ens tänka på kablar. Tankeenergin kan användas på annat.
lasselite skrev:Stor i orden, liten på...
Mycke snack, lite verksta...
Naqref™ skrev:Hmmm det får mig att påminnas om att någons semester är över och kan komma in här och kommentera ett och annat.
Rent skitsnack!lasselite skrev:Stor i orden, liten på...
Mycke snack, lite verksta...
reeltoreel skrev:IÖ Jag bad specifikt om att alla som inte hade för avsikt att delta i testet INTE skulle skriva i den.
Detta blev inte respekterat varav jag tog bort erbjudandet om testet.
Nefilim: Du är lika trevlig som vanligt ser jag.
Kom med något konstruktivt i ett enda av dina inlägg ,eller lägg av med dina nedlåtande inlägg hela tiden.
Jag kommer förmodligen att genomföra detta test ändå.
Men utan att först annonsera det på ett forum.
reeltoreel skrev:Måste det skämtas om allt HELA tiden?
Försök vara seriös någon gång åtminstonde.
Skriv dina skämt under kategorin övrigt istället om du har så stort behov att att skämta.
lasselite skrev:Det tycker jag man kan (i alla fall i detta fallet). Det finns ju gott om plats att skapa andra trådar, om det kommer upp en aspekt som är intressant.
lasselite skrev::wink:![]()
![]()
![]()
Lägger jag väl till då. Och för säkerhets skull så skriver jag det också; Jag skojar bara!
Hoppas verkligen att träffen blir av någon gång.
Det tycker jag visst man kan! Och det har gjorts massa gånger!! IÖ hade tom en tråd där man inte ens fick skriva i om man inte hade bildRydberg skrev:Sådana ultimatum kan du ju inte ställa förstår du väl?reeltoreel skrev:IÖ Jag bad specifikt om att alla som inte hade för avsikt att delta i testet INTE skulle skriva i den.
Smakade snapsen bra?
Skrattar...jag önskar lite att jag fått i mig en eller annan snaps. Var lite avis på Naqref härom natten som tog ett par rackabajsare med pappa sin. Jag har min pappa till att hjälpa till med uppsättning av gips, och vi har inte ens använt lösningsmedel än.Morello skrev::roll: Smakade snapsen bra?
lasselite skrev:EKK är direkt olämplig som nätkabel av praktiska skäl! Vill bestämt avråda från att använda den till det. Vill man snida nägot själv, finns betydligt bättre, flerkardeliga, smidiga och skärmade kablar som är obetydligt dyrare.
reeltoreel skrev:Smakade snapsen bra?
Vill du fortsätta käftas eller vad menar du med ditt inlägg?
Salt i sår svider!
Men det vet du kanske?
För övrigt ska jag jobba imorgon så här har det inte inmundigats några snapsar.
Vidare har jag och Nefilim pm:at och allt är OK!
Så späd nu inte på dessa ledsamheter är du snäll.
Snaps i såren förhindrar infektioner.
reeltoreel skrev:Snaps i såren förhindrar infektioner.
Ibland kan jag inte stå emot att hjärtligt skratta åt din inlägg Morello![]()
![]()
Detta är humor!
Kaffekoppen skrev:Fattar faktiskt inte varför det hackades på trådställarens idé alls. Förstår inte IÖ och alla andras reaktion.
Jag tyckte också att hela testet var provokativt framlagt - men det görs ju ganska ofta om vi skall vara ärliga. Istället kontrade jag på det sätt jag föreslog i mitt första inlägg.
Men rent allmänt så kan man inte kräva 100%-ig compliance till trådskaparens önskemål, av debattörerna.
Denna regel böjer jag mig för då jag gärna är med och testar.Jag hade ett specifikt önskemål dvs,skriv inte i tråden om du inte har för avsikt att deltaga i testet.
Här håller jag med dig. Det finns mycket tänkt och sagt kring att vara den som har problemformuleringsprivilegie (visst är det ett fint ordMen rent allmänt så kan man inte kräva 100%-ig compliance till trådskaparens önskemål, av debattörerna.
IngOehman skrev:Jag tror du läste mitt inlägg på ett sätt som ingen annan gjorde det.
Han skrev specifikt att han inte ville att man skulle skriva i tråden om man inte tänkte delta. Det framgick tydligt i texten. Inget i din text fick mig att tro att du ansåg att det var ett relevant test, utan snarare tidsslöseri då det enda det kunde visa var att man kunde spara en krona eller två på en billigare kabel.IngOehman skrev:1. Vad är det som får dig att uppfatta att reeltoreel ruttnade på mitt inlägg?![]()
Bra att du ser det så. Du är ju en av de hyggloaste personer jag mött. Du har ett sätt att se på medmänniskor som jag tycker väldigt mycket om. Tror att du liksom jag, omedvetet trampar folk på tårna ibland. Vi kan nog båda vara bufflar... Gillar dig!IngOehman skrev:2. Självklart är vi cool kaffekopp!Du är ju en verkligt hygglo snubbe. Tillåme när du säger att man varit dum så gör du ju det bara för att vara snäll - du så att säga sågar mitt inlägg av rättfärdighetsskäl. Helt ok alltså (även om du gör det på grund av en misstolkning).
mm, är inte fullständigt övertygad om att jag var den ende som tolkade det så. Men om det var så är ingen gladare än jag. I det här fallet har jag gärna fel! Tycker att det är skitbra att ni snackat och är överrens iallafall. Hur som helst så vet jag inte om R-T-R ruttnade på ditt eller någon annans inlägg, mer att han ruttnade på att reaktionerna på hans idé var allt annat än hur man skulle lägga upp det och eventuella synpunkter. Det saknades helt. och det var nog det han ruttnade på. Som jag tokade det. Och det var så jag skrev det.IngOehman skrev:Jag tror du läste mitt inlägg på ett sätt som ingen annan gjorde det. Och ÄVEN om du menar att det jag skrev var en sågning (vilket det inte var, bara ett försök att utreda några frågor) så måste det väl vara ok att såga när man gör det genom att framlägga argument? Sådana går det ju alltid att invända emot, såsom jag gör mot din sågning av mitt inlägg.![]()
IngOehman skrev:Nu är du obegriplig.
...
Hur som helst tror jag att jag struntar i en massa meningslösa kverulatinlägg.
-distortion- skrev:IngOehman skrev:Nu är du obegriplig.
...
Hur som helst tror jag att jag struntar i en massa meningslösa kverulatinlägg.
Vem är det som är obegriplig?![]()
(sorry, jag ska ju inte vara med i testet)
IngOehman skrev:Stön! Finns det inget vettigare att prata om?![]()
IngOehman skrev:Nä, det är inte jag som skriver kverulantinlägg som formulerats bara för att klaga på mina inlägg.
IngOehman skrev:Men ok, en sista gång: Det var lasselite som var helt obegriplig (inlägget före mitt).
Trots att ärendet var färdigavhandlat och det framkommit att spekulationerna om att r-t-r hade tagit illa upp var helt felaktiga - så fortsatte lasselite och petimetra och kverulera, och försökte göra gällande att även om r-t-r inte tagit illa upp, så borde han ha gjort det...![]()
Jag tror du läste mitt inlägg på ett sätt som ingen annan gjorde det.
Rydberg skrev:Vilket staff föreslår subjektivisten? Tvingas lyssna på distande rörhäckar i en vecka?
Det skulle ha varit ett alldeles för hårt straff, offret i fråga skulle men största sannolikhet få men för livetsubjektivisten skrev:Rydberg skrev:Vilket staff föreslår subjektivisten? Tvingas lyssna på distande rörhäckar i en vecka?
Nja, tror mer på att få lyssna på Rydberg berättandes om livets mening kan brusa desto bättre![]()
Naqref™ skrev:Fint att se att ni gör RTR gladare genom att dra tråden mer OT!
och dessutom skänkt en cykel
Men RTR har ju sedan länge tagit bort förstainlägget
reeltoreel skrev:Japp! Det gjorde jag,och vid närmare eftertanke tar jag bort mig själv också från detta forum,igen![]()
Hej då!
Äsch, ge Faktiskt en chans till!
reeltoreel skrev:Äsch, ge Faktiskt en chans till!
Okey då!![]()
Tack för era trevliga ord!
dimitri skrev:Jag vågar inte lämna forumet, för tänk om ingen ropar "kom tillbaka dimitri!".
Förlåt för mer ot rtr. Kul att ha dig här förresten.
dimitri skrev:Jag vågar inte lämna forumet, för tänk om ingen ropar "kom tillbaka dimitri!"...
Användare som besöker denna kategori: Conan, Roadrunner och 20 gäster