Ge några exempel på detta, jag är intresserad.Mayro skrev:Sedan vet jag många inte lämnar till LTS pga dom VET LTS testmetod påvisar orimliga svar.. Inte alltid. men ändå ofta..
Följs upp med:
Mayro skrev:jaja.. Tråden går bara runt i samma spår. Så den leder inge vidare..
Allt man gör är att stå i försvar med taggarna utåt..
jag anser verkligen FE testen orimlig i sina resultat. Jag anser den ej undersökt av opartiska på opartisk plats..
Dessutom anser jag det tjäna LTS OM man öppnar upp nu äntligen så mer luft o ljus inkommer.. Som det är just nu och bakåt anses föreningen rent av endast i stort sett vara sektbetonad i stället för en förening för delande av hifiskoj med mer teknisk grund men ändå glatt sprittande av subjektiva skoj ...
En suspekt förening av folk som inte klarar att umgås med andra än sina likar...
men för nu får detta vara för mig.. har det inte efter 18 sidor kommit mer än tillbaks till noll igen så hoppar jag här..
MVH
Tobbe
Och eftersom jag inte får svar på mina frågor om dina grova påhopp så ställer jag dem en gång till så du inte kan missa dem:
Sedan måste jag fråga dig vilka delar av LTS verksamhet du tycker är bra och som gör att du vill vara medlem. För det känns som om du de senaste dagarna enbart ägnat dig åt att snacka skit om föreningen både här och på hf. Du lyckades tom snacka skit om föreningen när du föreslog Johan Lindroos som kabeldragareKaffekoppen skrev:Hej Mayro!Det var förväntat.Mayro skrev:jaja.. Tråden går bara runt i samma spår. Så den leder inge vidare..Det kan ju vara så att du har fel, och då är det väl inte underliggt att du får motargument.Mayro skrev:Allt man gör är att stå i försvar med taggarna utåt..
jag anser verkligen FE testen orimlig i sina resultat. Jag anser den ej undersökt av opartiska på opartisk plats..
förklara gärna på vilket sätt Johan Lindroos, Morello, Ingvar Öhman och Svante med flera personligen tjänat, eller hur föreningen tjänat på de utförda testerna. Du har just anklagat dem för medvetet bedrägeri.
Testerna har utförts under de bästa förutsättningarna föreningen kunnar åstakomma så vitt jag vet.
Kan du bevisa att de agerat brottligt och är lögnaktiga tjyvar så skall jag gå ur LTS. I annat fall kanske du skall be pojkarna om ursäkt.LTS är en förening och det står i föreningens stadgar vad föreningens syfte är. Läs dem.Mayro skrev:Dessutom anser jag det tjäna LTS OM man öppnar upp nu äntligen så mer luft o ljus inkommer.. Som det är just nu och bakåt anses föreningen rent av endast i stort sett vara sektbetonad i stället för en förening för delande av hifiskoj med mer teknisk grund men ändå glatt sprittande av subjektiva skoj ...Det vi har gemensamt är att vi tror på objektiva och vetenskapliga utvärderingsmetoder. Däremot finns det massa medlemmar som har subjektiva önskemål på sin ljudåtergivning och då gärna överdrivet med djupbasMayro skrev:En suspekt förening av folk som inte klarar att umgås med andra än sina likar......Det vi alla har gemensamt är att vi inte tror på hokus-pokus.
Lite tråkigt att du anser att mina vänner är brottlingar, men om du har rätt så skall jag genast sluta umgås med dem.
Väntar på svar.

Du framställer det så här, ordagrannt citerat från hf:
"jag skulle inte tveka en sekund där.. Sedan hans LTSande kan Johan lämna hemma då han åker ut till andra personer.. Det är faktiskt en till fördel med honom som person.."
Tror du att LTS är som en sekt som prånglar på vår förening och dess verksamhet överallt? Vad är det för nått som försigår i din skalle när du skriver sånt?
Till råga på allt så är det jag och Johan som delade på din medlemsavgift. Känns som en spark i magen från dig. Du skrev massa PM till mig att du var glad att jag visade stöd för dig när du kände dig orättvist behandlad på hf, att du kände respekt för det. Nu har du visat hur mycket din respekt är värd