Mayro skrev:
Sedan vet jag många inte lämnar till LTS pga dom VET LTS testmetod påvisar orimliga svar.. Inte alltid. men ändå ofta..
"Inte lämnar till LTS" Skulle det gälla pengar, eller kan det helt enkelt betyda att (inte) bidra med testapparater?
Moderator: Redaktörer
Sedan vet jag många inte lämnar till LTS pga dom VET LTS testmetod påvisar orimliga svar.. Inte alltid. men ändå ofta..
Kaffekoppen skrev:Det där handlar om lämnande av apparater till test. Dessa vet tydligen att LTS tester utförs felaktigt. Jag är intresserad av hur de vet det och vilka de är så man kan titta över det.
Om man vet att metoden är felaktig så vet man ju att LTS tester utförs med vetskapen om att resultaten är subjektiva. Det är ju bedrägligt av LTS att rekommendera utrustning under förespegling att den är objektivt utvärderad till intet ont anande konsumenter. Det torde dessutom kunna misstänkas att LTS eller medlemmar i dess testpanel får betalt eller på annat sätt är korrumperade med tanke på de enligt Mayro och icke namngivna personer uppenbarliggen orimmliga resultaten.
Om så är fallet vill jag inte ha med LTS att göra. I annat fall kan Mayro gott be om ursäkt och framföra att det är hans subjektiva åsikt och att han saknar objektiv grund för uttalandet.
meanmachine skrev:Men en nyttig läxa för er på LTS tycker jag nog.
Ni skulle enkelt kunna motargumentera detta på forumet och via text på er hemsida säga att alla typer av vervbaltövergrepp som sker i LTS namn motsäger vi oss
Flint skrev:Lägg ner nu Kaffekoppen. Du har trollat färdigt. Verkar inte vara så många som stöder dig i den här frågan. Inte ens dina egna partibröder.
UrSv skrev:Flint skrev:Lägg ner nu Kaffekoppen. Du har trollat färdigt. Verkar inte vara så många som stöder dig i den här frågan. Inte ens dina egna partibröder.
Ja, eller så är det så att ingen orkar diskutera i denna fråga eftersom man är säker på att inget svar kommer? Det gäller mig i alla fall och jag TROR att det är fler som helt enkelt ger upp eller inte orkar eftersom man vet redan är säker på att inget vettigt svar kommer än det är folk som inte delar åsikten.
Kaffekoppen skrev:Om du har rätt i det Flint, vilket jag inte sätter som osannolikt heller, så spelar det ingen roll.
Då är det här ju glömt lika fort som Mayro tror att alla hans obesvarade påhopp är.
Kaffekoppen skrev:Om du bara visste hur många som tystnat bara för de inte orkar och ser det som meningslöst att argumentera med mannen ifråga, och om du visste hur mycket jag och andra har bjudit på oss själva med resultatet att han hugger till i ryggen reflexmässigt minuten senare.
Det är helt enkelt dags att det han gör förklaras eller ursäktas istället för att hittas i tråd efter tråd.
Kaffekoppen skrev:Tack för ditt svar Mayro.
Användare som besöker denna kategori: dewpo och 20 gäster