Kaffekoppen.
INNAN du drar på och ifrågasätter att jag säger jag vet att leverantörer inte lämnar till LTS så bör du fundera aningen på
VEM du snackar med.. Om du tror att jag säger sådant ifrån ingenstans så får du tro det.. Och anser du det skäl att kasta ut mig från LTS så gör du det.
Bara denna tråd du drar igång skämmer ut dig samt LTS å det grövsta .. Synd du inte ser detta själv. Eller inser är bättre valda ord.
Jag skall inte ta upp att man påforumet tillåter en organisation odla en tråd så här PGA man faktiskt denna gång låter mig besvara åt mistonde. Samt dessutom rätt tydligt tog avstånd från detta du drog igång med här... Heder...
Angående min klart utalade åsikt om att orimliga resultat påvisas via FE metoden....
Jaha... Så nu är du på djupa vatten då du i LTS namn gör att OM man ifrågasätter en metod så har man motarbetat samt baktalat o gjort påhopp..
Kaffekoppen. Du BÖR verkligen INNAN du nästa gång öppet går på mig såsom jag vore en totalt okänd okunnig finnig tonåring som inte vet eller ens varit inne djupt i korridorerna ta det lugnt och försöka analysera VAD man säger..
Och OM du tror att jag av alla mäniskor skulle sitta öppet på ett furum och hänga ut folk i
olika ställningar inom vår hobby så bör du nog tänka om.. Jag ÄR där jag är med dom känningar jag har PGA jag INTE aggerar så... Jag hänger
INTE ut folk.. Detta sker inte ens med folk här min vän..
Så kaffekoppen om JAG vore du skulle jag lägga i backen så fort jag kunde och be moddsen stänga denna tråd så den försvinner. Och för din samt LTS skull går jag med på att dom faktiskt tar bort den.
TA detta erbjudande kaffekoppen ÄVEN om det smakar surt en stund nu.Samt att stoltheten får sig en törn...Och tipset är att du inte gör om detta rent
makalöst dumma du just gjort här.
Så om du ber dom om bortagande så är detta helt ok från min sida. Och tills nu inga hard feelings..

Misstag KAn faktiskt alla göra.. Det är då man är glad folk inte utnyttjar sina chanser...

Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.