Moderator: Redaktörer
Rydberg skrev:
Andra personen som inte kan läsa tydligen![]()
Läs igenom tråden så kan du se hur du kan få tag på den!!
soren skrev:Ville bara kolla att Öhman godkännt att katalogen läggs ut på detta viset?
/Sören
Mr_Ekan skrev:Imo är det en självklarhet att rådfråga Ingvar innan man lägger ut katalogen på nätet. Hade Ingvar velat marknadsföra sig på detta sätt hade han väl gjort det för länge sen.
MVH
patrikf skrev:Flint skrev:Märklig diskussion.
Håller med.
Bernt skrev:Som sagt: Ingen copyrighttext. Men äntligen fulla data, adress telefonnummer och allt. Ino inte mytomspunnet längre! Var det skönt för er också?![]()
Nu kan alla hänvisas hit och vi slipper alla frågetrådar.
Tycker det var synd om Rydberg tog bort länken.
Tror du på detta själv?Bernt skrev:Som sagt: Ingen copyrighttext. Men äntligen fulla data, adress telefonnummer och allt. Ino inte mytomspunnet längre! Var det skönt för er också?![]()
Nu kan alla hänvisas hit och vi slipper alla frågetrådar.
Tycker det var synd om Rydberg tog bort länken.
Ingvars antimarknadsföringskoncept fallerar ju när andra personer, mer eller mindre mot hans vilja vad jag fattat saken, marknadsför Ino.
Nu blandar du in andra aspekter.Mr_Ekan skrev:EA, "din" metod är klart mer praktisk. Instämmer helt! Men, vi får väl också lov att respektera att alla inte vill ha det på detta sättIngvars antimarknadsföringskoncept fallerar ju när andra personer, mer eller mindre mot hans vilja vad jag fattat saken, marknadsför Ino.
Rydberg, no offence asså. Du är ju en hyvens prick annars, I-are och allt
Håller med! Har inga starka känslor här dock. Kul att det löser sig till det bästa.Som ni säger så skulle en hemsida vara bra, om han sedan inte vill ha särskilt mycket info på den är ju upp till IÖ att bestämma. En länk för nedladdning av nyaste katalogen är väl kanske ett minimum.
Jag vet inte om du riktar detta till mig (du skriver inte ut några namn) eller inte.RogerGustavsson skrev:Det är lustigt att ni har så mycket att klanka på I.Ö.s marknadsföring. Antar att det är upp till honom att driva sitt företag som han vill. Vad jag vet har han arbete så det räcker och blir över. Han verkar inte vilja ha fler beställningar. Nuvarande orderingång är väl fullt tillräcklig för att han ensam ska ha kontroll över verksamheten och det är väl det han vill?
EngelholmAudio skrev:Min kommentar är som jag skrev ovan endast för att det skall bli så bra som möjligt - för alla iblandade. Perfektion helt enkelt. Jag klankar inte ner utan bidrar med konstruktiva förslag på hur det skulle kunna bli bättre så att Ingvar slipper förklara det som redan står i senaste revisionen.
Jag lever också i den övertygelsen att man faktiskt sparar tid genom att göra på det sätt jag beskriver.
Varför kan man inte komma med konstruktiv kritik till Ingvars företagande?
mikke_musik skrev:EngelholmAudio skrev:Min kommentar är som jag skrev ovan endast för att det skall bli så bra som möjligt - för alla iblandade. Perfektion helt enkelt. Jag klankar inte ner utan bidrar med konstruktiva förslag på hur det skulle kunna bli bättre så att Ingvar slipper förklara det som redan står i senaste revisionen.
Jag lever också i den övertygelsen att man faktiskt sparar tid genom att göra på det sätt jag beskriver.
Varför kan man inte komma med konstruktiv kritik till Ingvars företagande?
Det är väl jättebra att det finns så många som vill hjälpa Öhman med hur han skall driva sitt företag, men det är förmodligen effektivare att kontakta Öhman direkt och inte skriva här vad han bör göra. Om man är perfektionist och vill agera rationellt och effektivt.
Jag suboptimerade lite. Antar att han läser här eller att nån berättar för honom vad som skrivs om honom. Jag har heller inte hans mailadress lätt tillgänglig. Men annars har du helt rätt!mikke_musik skrev:Det är väl jättebra att det finns så många som vill hjälpa Öhman med hur han skall driva sitt företag, men det är förmodligen effektivare att kontakta Öhman direkt och inte skriva här vad han bör göra. Om man är perfektionist och vill agera rationellt och effektivt.
Bernt skrev:Naqref, en eller ett par gånger i månaden ställs frågan "Var kan man kontakta Ino Audio?" och liknande i trådar på HF. Vart tycker du att man ska hänvisa de som frågar? Ska vi skriva "Ino Audio i Sthlm. Ägare och grundare av Ino Audio, Ingenjör Ingvar Gilbert Igor John Peder Nikolaus Öhman, nås på 08-732 77 25, 070-523 32 32" så som Rydberg skrev i en sådan tråd? (Se http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=33592 )
Jag tycker det vore bättre att lägga upp prislistan på nåt ställe som uppdateras tills Inos hemsida blir klar.
Användare som besöker denna kategori: RogerGustavsson och 37 gäster