Hahha
vilken "kalabalik" det blev som vanligt... Någon slänger in en fackla och sedan så måste någon hälla på bensin på det som inte än tagit eld...
ytterst komiskt, släpp det där nu det är ointressant och låt både skeptiker, icke-skeptiker, troende och allmänt negativa. Jahhh alla !
tycka precis som dom vill utan att någon måste klaga på dom...
alla får väll tycka vad dom vill ?
Jag hade gärna varit med för att träffa personerna bakom IS, för dom har jag aldrig träffat mer än att konstruktören var väldigt trevlig då jag talade med honom på en mässa för något år sedan.
Gällande deras högtalare så är jag inte så intresserad för det jag hört av dom har inte varit något som passar mig.
Men det spelar inte så stor roll tycker jag
och jag vet två personer som jag tycker om som gillar IS, dom får gilla Is precis som jag får tycka att IS inte är något vidare...
Vad är det som gör att man inte får utrycka sin åsikt eller skepsism om saker ?!
jag tycker att om alla bara får skriva vad dom tycker så blir alting bra, det är när man ska bli putt över att någon tycker något som det blir dåligt och spårar...
Och blir långdraget
Jag ser mycket fram mot att höra och framförallt se bilder rån lyssningen som jag gärna varit med på om jag kunde !
Men det var en sådan där kvinnlig varelse som tyckte att jag skulle göra något helt annet, något som jag ej heller riktigt kunde förmå mig att säga nej till ^^
Det roligaste vore ju om IS konstruktörer kunde ha ett konto här så att dom kunde skriva lite om deras produkter och hur dom tänker osv..
Och dessutom komma med inputt och synpunkter på lyssningen även på forumet.
För nu kommer det ju antagligen bli så att det blir en massa lyssningsintryck och åsikter som skrivt här i tråden kombinerat med intryck från Ingvar som konstruerat piP.
Då vore det ju kul om konstruktören hos IS kunde göra det samma och kommentera, tycker jag då som icke närvarande på träffen och som får läsa åsikter via forumet