Nu har jag fatta
lite mer, här är bild på baksidan

Och en Google översättning, blir osäker på bruks på engelska.
Om du använder ditt system i stereo 2-vägs eller 3-vägs läge, behövs delningsfrekvensen
kan vara högre än 960 Hz, vilket gör det nödvändigt att ställa in x10 omkopplaren i aktivt läge.
Detta ändrar driftsområdet av frekvensväljaren 45-960 Hz till 450 Hz till
9,6 kHz. Alla andra frekvensväljare förblir desamma. När du använder x10 switch, ALLTID
se till att förstärkarna matar alla högtalarsystem är avstängda eller att ingångsförstärkningen
kontroller av effektförstärkare tackade innan du ändrar inställningen av x10
växla. Inte gör det kan skicka en falsk signal till utgångarna från crossover när x10
brytaren inkopplad och kan skada högtalarsystem som drivs vid tidpunkten för
falsk signal.
polaritetsswitch
Varje utgång är försedd med en polaritet (Ø) omkopplaren på frontpanelen. när högtalarna
är inte "i fas", frekvenssvaret hos systemet äventyras, särskilt
i de låga frekvenserna. Av fassignaler kan också orsaka "kam-filtrering" i hög
frekvenser. Polariteten switch är mycket användbart för fininställning ditt ljudsystem för topp
prestanda. En lysdiod aktiveras när utgångs polariteten reverseras.
Lågfrekvent summer
Den andra funktionen nås på baksidan är "lågfrekventa summering". Detta är användbart
med system som använder mono basar. Aktivera LF summa switch "summor" låg
frekvenser av både vänster och höger ingångar. Summan sänds till kanal ett s låg utsignal
märkt "LF SUM", medan kanal två låga produktionen inte används, och kanalisera två fas
invertera lysdioden är inaktiverad, vilket indikerar att det inte är i drift i "LF Sum" -läge. Den summerade låg
frekvenser representerar alla de låga frekvenserna för både vänster och höger ingångar, och sedan dalar
är i allmänhet icke-riktad ändå kommer det inte förringa den äkta stereobild av
källmaterial.Detta som är understrykt blir jag vilsen kring, för som jag tyder det så ska
alla knappar[u] ej vara intryckta [/u]
Utan allt ska vara inkopplad till vad som står över ingångarna och alla knappar ska ej vara intryckta enligt vad jag fått fram ifrån bruksanvisningen
http://dbxpro.com/en/products/223xs och subben ska vara inkopplad till channel one
Ps. Utan att nu veta om detta kommer fungera så blir jag lite förbryllad över vreden Low output och High output, hoppas det händer något innan man kommer till o

Ja då är bara att vänta på lådan och se om den gör under i anläggningen annars är den till salu för en låg peng.
Psykfall med en rad diagnoser och sjukdomen MS.
Lever på samhällets botten
Ordförande i Kabeltroendes riksförbund.