Moderator: Redaktörer
Siltech's research is based on high-tech metallurgy, advanced insulation materials, and precision construction. The Classic Series makes use of the classic Siltech-discovered metallurgic phenomena where gold atoms play a crucial role as fillers between silver crystals.
fbk skrev:Åter en hata annat är "billig kablage" tråd. Vad har ni för problem?
fbk skrev:det här bör även LTSare höra annars så bör de byta hobby pga att de är döva
Ja vad gör ni annars. Ni öser ju galla över det hela tidenVarför uttrycker du dig på det viset? Det är väl ingen som "hatar" dyra kablar
Vilka intressen företräder du? varför är det så viktigt för dig att dessa snordyra kvasivetenskapligt förklarade produkter inte ifrågasätts?
När det kommer till din anläggning så är kablarna nog ditt minsta bekymmer Hoppas du får till rummet bättre i nästa bostad.
R: Håller med
fbk skrev:Åter en hata annat är "billig kablage" tråd. Vad har ni för problem?, är det inte upp till var och en att själv avgöra om man hör skillnader och därefter bestämma pengar nivån på kablarna.
fbk skrev:Personligen så hör jag ibland inga skillnader och ibland stora skillnader mellan olika kablar. När jag och en kompis har testat kablar, så har vi ibland hört så stora och tydliga skillnader att vi har sagt, det här bör även LTSare höra annars så bör de byta hobby pga att de är döva
dimitri skrev:Det finns (kan finnas) nytta med placebo.
Om en patient blir frisk tack vare sin tilltro till en medicin snarare än tack vare verkan av medicinen, så anser jag att det vore brottsligt att i "all välmening" upplysa patienten om att det var placebo.
dimitri skrev:Det finns (kan finnas) nytta med placebo.
Om en patient blir frisk tack vare sin tilltro till en medicin snarare än tack vare verkan av medicinen, så anser jag att det vore brottsligt att i "all välmening" upplysa patienten om att det var placebo.
Hotspur skrev:Det där måste du säga, eftersom du ju jobbar med att sälja skräpet...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster