Moderator: Redaktörer
Nusse skrev:Nu har jag fått min "HD". Någon annan som fått sin och hunnit koppla in?
genstruktur skrev:Nusse skrev:Nu har jag fått min "HD". Någon annan som fått sin och hunnit koppla in?
Hur går det för er med den nya 2x4 HD? Lite intryck hade varit kul.
Belker skrev:Kolla att du verkligen har senaste firmware, för det du beskriver låter som symptom av näst senaste firmware. Den tålde inte vissa filter i basen.
Kitchenmaster skrev:Belker skrev:Kolla att du verkligen har senaste firmware, för det du beskriver låter som symptom av näst senaste firmware. Den tålde inte vissa filter i basen.
Tack för tipset @Belker!Skall kolla upp det ikväll.
Kitchenmaster skrev:Fick igår svar från supporten och de bad mig uppgradera mjukvaran, igen. Gjorde som de skrev, men problemet kvarstod.Jag klickade därefter lite uppgivet runt i menyerna och hittade "Upgrade DSP". Var redan ihopkopplad mellan dator <-> enheten, så jag provade just denna "upgrade" och då försvann problemet.
![]()
![]()
![]()
Tycker nog inte att det var helt intuitivt att gissa sig fram till denna åtgärd, men är oavsett glad att problemet försvunnit.
Tarzan skrev:Hoppas du meddelade supporten detta så att de inte fortsätter oroa sig för dig
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 241 gäster