OT
Hello hur är livet, här är det bara bra.

Moderator: Redaktörer

Rydberg skrev:Bamsefar hade tydligen ägt dyrkablar innan men har nu billigkabel.

I t.ex. detta fall när Callisto antar att jag inte har någon erfarenhet av dyra kablar. Jag kanske borde nämna att jag t.ex. köpte Nordost SPM Reference redan november 1997. Och för övrigt har lång erfarenhet av Transparent Reference (och i viss mån även Reference XL, OPUS MM med flera hade inte uppfunnits då )

Hmm, har ingen aning faktiskt, gissar på supra ply 3.4s.
  Hmm, har ingen aning faktiskt, gissar på supra ply 3.4s.
markih skrev:Några små motfrågor till Rydberg och Callisto: Ni har ju en avvikande uppfattning en en del andra. Dessa olika synvinklar har nu debatterats i denna långa tråd. Men hur tror ni att de som inte håller med er tänker och baserar sina uppfattningar? Har ni någon teori om varför resultaten skiljer sig så från de som ni har kommit fram till? Är det fel på tester eller är det något annat?
Mvh Mårten

, varit med vid ett tillfälle där EKK jämfördes mot en välrenommerad dyrkabel. Testet var inte seriöst eller allvarligt, men det var ändå slående hur små skillnader det rörde sig om i den anläggningen. Jag var enormt osäker på skillnaden.
 , varit med vid ett tillfälle där EKK jämfördes mot en välrenommerad dyrkabel. Testet var inte seriöst eller allvarligt, men det var ändå slående hur små skillnader det rörde sig om i den anläggningen. Jag var enormt osäker på skillnaden.

)
 )

dole skrev:Jag vill veta varför EKK är så hypat.
Jag känner inte till någon kabel som är så hypad som EKK nu vill jag veta varför.
Mvh dole

Ja sedär, PVC ska ju enligt uppgift inte var så bra isolering då det sägs smeta ut signal i tidsdomän mer än teflon. Kommentarer?

Rydberg skrev:Ja sedär, PVC ska ju enligt uppgift inte var så bra isolering då det sägs smeta ut signal i tidsdomän mer än teflon. Kommentarer?

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 11 gäster