Nu finns bilder på layout i version 0,2 av drivsteg till XTF på denna adress:
http://hem.passagen.se/aanou/XTF/
Edit: Passagens server skickar inte ut andra filer än htm, gif och jpg. Ta bort .jpg-ändelsen på eagle (sch och brd) -filerna så funkar det att ladda ner.
Där finns också eagle-filer. Observera att kontakten mellan korten är bytt till en 26p.
Jag har inte lagt ner någon tid alls på finliret på detta, det tänkte jag vänta med till dom mer kunniga kommit med sina utlåtanden. Det går dock att pilla massor med att förfina ledningsdragningar, välja sida på ledre, byta bredd etc.
Matningarna tänkte jag mig göra betydligt bredare. Matningarna ut till OP-amparna också. Resten vete tusan. Det är 0,4mm nu.
Jag reser bort i morgon (skidåkning/skärmflygning i sälen) och är tillbaka på måndag. Då vill jag ha antingen nya fina, förbättrade layouter i eagle-format, eller en lista på förbättringsförslag på det som är gjort hitills. Så nu vet ni vad ni har att pyssla med resten av veckan...
Edit: Jo, en sak till. Det finns en pad där man kan löda fast signaljorden om man vill. Den går direkt till 0V (matningsjorden). Bra eller dåligt? Det går hur som helst att anpassa, man kan löda dit motsånd innan, t.ex., fixa omkopplare så matningsjord och signaljord hålls isär eller hur *** man nu vill ha det...
Denna signatur är endast för privat bruk. Vänligen läs ej!