jag läste med en go kännsla delarna av varför han vann delarna med miljö och återvinnande som EN sak som gör en fin motpol till ev lagade högtalare med "nån smet" som tidigare gjorts... Så den totala bilden för mig blir den uppmuntrande effekt sådant har på att allt inte är använd o kasta.
Dagens hifi ifrån stormarknader är inte ens i framtiden användbara om man så vill. Medans gårdagens hifi är som gamla bilar.. Dom har inte den moderna designen men ändå komfortabel åkning/lyssning trotts en del slapphetsbegränsande saker såsom ibland ej fjärr osv. Så även friskvård ingår således i denna "återvinning"...
Hoppas repsam går från klarhet till klarhet under sin resa mot att ev bli en framtida arbetsgivare som ger kunderna det dom frågar efter även framöver. Vem vet som sagt hur detta lilla företag kommer utvecklas framåt. Inte jag i alla fall..
tror inte andra här heller vet detta.. Så jag sänder hurrarop till denna unga företagare.. Och som alla då man får mer erfarenhet osv så brukar man inplicera det i sina strategier o marknadsföringar.. Hans företagsidee är ju oavsett vad ni anser av god valör. och är tydligt o klart efterfrågad också. Annars hade han varit stendöd som företagare för länge sedan...
Jag skall följa denna unga man med respekt för hans angagemang.. Sedan att små grodor hoppar till ibland anser JQAG vara ett friskhetsteken enbart under hans företagandes utveklande...
Vilket jag INTE anser att det är då det sitter en bunt här o enbart sablar ner andras framgångar via någon rätt Svensk företeelse som brukar kallas för jantelag eller liknande.....
Grabben skall ha uppmuntran.. Han bad till o med om att få inputt sänt i en annan tråd
om honom ju som ni lekt med... Fast han menade då ev tillsänd honom direkt o inte som "hänga högt" på detta forum om jag gissar rätt..
Jag mailade med honom lite faktiskt då... och fick känslan han lyssnade med öppna öronon samt respekt för det man skrev.. Och sedan utvärderade o gjorde
sina val av hur han använde det jag skrev...
I mina ögon ger sådant respekt att ta in info och omskapa det och sedan forma
egna tankar ifråga om ämnet...
Han gjorde således
INTE som jag skrev. Men han la in det i sin bank av info som vid tillfälle kunde vara bra att ha...
Så jag förstår absolut varför denna unga man röner framgångar. Jag hoppas dom kommer fler för honom i framtiden..
nog om detta.. kan inte komma på mer såvida inget nytt inkommer i ämnet av ragn.. tyckanden av avund är ju enbart trist att kommentera.. Kanske inte min uppgift heller av göra.. För att inte säga avgöra....
en del tycks ju se på detta med att tala illa om andra med andra ögon än underteknad.. repsam har mig veterligen INTE startat denna tråd om sig själv... jag kanske har fel iofs...
jaja.. Jag skall i alla fall minnas att admin anser det ett friskhetsteken att komentera bolag man högst personligen anser oseriösa. För jag kan ju ha sådana åsikter om något bolag som ingen annan delar min åsikt om.. och för det har jag ju uppenbart rätten att med uppmuntran skriva mina tankar helt fritt ... Det är ju ett "friskhetsteken som sagt..
Snälla mr Våtta... Jag ber dig verkligen refusera denna del du skrev. Jag tror du ser det omöjliga i att sådant skall förekomma då man spettsar till det som jag gör här. Då framstår det ju klart o tydligt att det INTE är ett frikhetsteken som tidigare skrivitys. Inte ens fäöljer det skrivna regler på forumet..
Det är många saker där ni admin börjar vika reglerna kraftigt åt sidan för "vinkeltolkande"
Ett råd OM ni avser ha detta sätt är att reformera reglerna ordentligt en gång för alla och ta steget att renodla ett synsätt enbart.. Då slipper ni sådana som mig o förmodligen varenda en annan som inte har dom åsikter som anses vara "rää" här alment...
men läs forumet. Jag är inte ensam att faktiskt börja reagera på urvattnandet. likriktningen.. inte ens ensam om att anse en del går för långt ofta o här o där... Så tänk till.. Att friskhetsteken är att saker som är helt uppåt väggarna sjukt anses ok torde med min text ovan där exempel kom göra bilden rätt klar..
Detta är INTE friskt. Inte alls tyvärr.. detta är en röta av felaktigt regelföljande och nada annat.. DAGENS regler menar jag då..
ändra dom så dom blir som ni VILL dom skall va i stället för att skriva en sak och sedan tolka som man böjer en fjäder hit o dit beroende på VEM man skall tolka dom för eller emot..
mitt tips..
Nu ska vi på motorträff med lite raggarkompisar o barnen vi alla har.. bad o sol kaffe o glass... Se andras byggen o njy´ta ihop utan att bry sig om den ena har 800 hk eller 120 i en sexa från 61.....